Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Заказаний товар буде відправлено в той же день або наступного після оформлення замовлення, за умов наявності товару на нашому складі.
- Заказаний товар буде відправлено в той же день або наступного після оформлення замовлення, за умов наявності товару на нашому складі.
- Ви можете забрати замовлений товар за адресою: м. Бориспіль, вул. Київський Шлях 118. Попередньо потрібно уточнити наявність товару, а також узгодити день та зручний для Вас час.
- Заказаний товар буде відправлено в той же день або наступного після оформлення замовлення, за умов наявності товару на нашому складі.
Способи оплати
- Отримувач: ФОП Максименко Микола Миколайович IBAN: UA713220010000026009310028938 ІПН/ЄДРПОУ: 3114222014 Акціонерне товариство: УНІВЕРСАЛ БАНК МФО: 322001 ЄДРПОУ Банку: 21133352
- Проводиться при отриманні товару, самий простий і швидкий спосіб оплати.
- Власники платіжних карт як ПриватБанку, так і будь-якого українського банку зможуть оплачувати замовлення онлайн. Номер картки ми висилаємо на телефон, або на email.
- Власники платіжних карток як Монобанк, так і будь-якого українського банку зможуть оплачувати замовлення онлайн. Номер карти ми висилаємо на телефон, або на email.
Гарантія:
1. Термін гарантії 1-2 р., з дати продажу зазначеної в гарантійному талоні і при наявності товарного чека.
2. Покупець зобов'язаний повністю виконувати умови експлуатації, обслуговування, регулювання та зберігання товару, які вказані в гарантії.
3. Гарантія не поширюється: природний знос деталей, гальмівні диски і колодки, на різьбові з'єднання, спиці, центрування коліс (усунення вісімки), регулювання гальмівної системи і перемикання передач, а також в разі фізичного пошкодження або неправильного регулювання товару і т.д.
4. Гарантійний ремонт не повинен перевищувати 30 днів, і залежить від складності ушкоджень і наявності потрібних запчастин. Гарантія продовжується на термін перебування товару в ремонті.
Дуже важливо: Відповідальність за товар переходить до покупця при прийомі товару (посилки), про що він ставить підпис в декларації транспортної компанії (чеку, сертифікаті тощо.), Після цього будь-які претензії не приймаються.
При прийманні посилки в транспортній компанії потрібно перевірити цілісність і комплектність товару.
Розкривати посилку потрібно в присутності уповноваженої особи транспортної компанії, якщо при огляді було виявлено що товар був пошкоджений або неповна комплектація, то необхідно скласти з ним акт про пошкодження, зробити кілька знімків пошкоджень на свій телефон, після чого повідомити нам про те, що трапилося. Посилку не брати, тому що в цьому випадку відповідальність за товар буде передана від перевізника вам!