Кошик
412 відгуків
+380 (97) 704-61-10
+380 (93) 622-15-29
VeloMotoUa
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗаказаний товар буде відправлено в той же день або наступного після оформлення замовлення, за умов наявності товару на нашому складі.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаЗаказаний товар буде відправлено в той же день або наступного після оформлення замовлення, за умов наявності товару на нашому складі.
  • DeliveryЗаказаний товар буде відправлено в той же день або наступного після оформлення замовлення, за умов наявності товару на нашому складі.
  • СамовивізВи можете забрати замовлений товар за адресою: м. Бориспіль, вул. Київський Шлях 118, м. Київ, метро Бориспільська. Попередньо потрібно уточнити наявність товару, а також узгодити день та зручний для Вас час.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ГотівкоюПроводиться при отриманні товару, самий простий і швидкий спосіб оплати.
  • Оплата на картку ПриватБанку (Приват24)Власники платіжних карт як ПриватБанку, так і будь-якого українського банку зможуть оплачувати замовлення онлайн. Номер картки ми висилаємо на телефон, або на email.
  • Оплата на картку Монобанк.Власники платіжних карток як Монобанк, так і будь-якого українського банку зможуть оплачувати замовлення онлайн. Номер карти ми висилаємо на телефон, або на email.
  • Оплата на рахунокОтримувач: ФОП Максименко Микола Миколайович IBAN: UA713220010000026009310028938 ІПН/ЄДРПОУ: 3114222014 Акціонерне товариство: УНІВЕРСАЛ БАНК МФО: 322001 ЄДРПОУ Банку: 21133352
  • Післяплата

Гарантія:

Умови заводської гарантії:
1. Термін гарантії 1-2 р., з дати продажу зазначеної в гарантійному талоні і при наявності товарного чека.
2. Покупець зобов'язаний повністю виконувати умови експлуатації, обслуговування, регулювання та зберігання товару, які вказані в гарантії.
3. Гарантія не поширюється: природний знос деталей, гальмівні диски і колодки, на різьбові з'єднання, спиці, центрування коліс (усунення вісімки), регулювання гальмівної системи і перемикання передач, а також в разі фізичного пошкодження або неправильного регулювання товару і т.д.
4. Гарантійний ремонт не повинен перевищувати 30 днів, і залежить від складності ушкоджень і наявності потрібних запчастин. Гарантія продовжується на термін перебування товару в ремонті.

Дуже важливо: Відповідальність за товар переходить до покупця при прийомі товару (посилки), про що він ставить підпис в декларації транспортної компанії (чеку, сертифікаті тощо.), Після цього будь-які претензії не приймаються.

При прийманні посилки в транспортній компанії потрібно перевірити цілісність і комплектність товару.

Розкривати посилку потрібно в присутності уповноваженої особи транспортної компанії, якщо при огляді було виявлено що товар був пошкоджений або неповна комплектація, то необхідно скласти з ним акт про пошкодження, зробити кілька знімків пошкоджень на свій телефон, після чого повідомити нам про те, що трапилося. Посилку не брати, тому що в цьому випадку відповідальність за товар буде передана від перевізника вам!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner